Registreer als aanbieder

Welkom! Wat leuk dat je jouw organisatie gaat aanmelden voor het compleet vernieuwde Connect platform. Via dit platform bereik je zometeen alle inwoners van de gemeente Barneveld met jouw activiteiten. Kom je er niet helemaal uit tijdens het aanmelden? Neem contact met het Connect team op.

1. Algemene gegevens

Velden met een * zijn verplicht
Deze gegevens worden getoond in het aanbiedersoverzicht en bij activiteiten. Sommige velden zijn niet verplicht.
Het volledige adres wordt getoond in het aanbiedersoverzicht, tenzij je hieronder selecteert dat alleen de plaatsnaam getoond moet worden. Je organisatie wordt altijd in het aanbiedersoverzicht weergegeven, maar alleen met een volledige adres wordt de organisatie ook op de interactieve kaart getoond.
Kies binnen welke pijler van Connect jouw organisatie valt.
Schrijf een korte, krachtige tekst. Deze wordt bij jouw organisatie op de website getoond. Je kan maximaal 450 tekens gebruiken.

2. Contact organisatie

Velden met een * zijn verplicht.
Deze gegevens worden gebruikt als Connect of inwoners contact willen opnemen met de organisatie. Het telefoonnummer en e-mailadres worden ook getoond in het aanbiedersoverzicht.

3. Accountgegevens

Velden met een * zijn verplicht.
Deze gegevens worden gebruikt voor jouw algemene beheerdersaccount of als contactpersoon bij een activiteit. Deze naam en contactgegevens worden niet getoond op de website, tenzij je jezelf toevoegd als contactpersoon bij een activiteit. Je kan later ook andere beheerders en contactpersonen voor activiteiten toevoegen.
De inschrijvingen en betalingen voor activiteiten kunnen via Connect verlopen. Per betaalde inschrijving via Connect wordt automatisch €0,35 administratiekosten berekend. Kies je hier niet voor, dan plaats je activiteiten op ons platform maar verloopt de inschrijving en betaling via jouw website. Meer informatie nodig? Bel 06 159 207 54 of mail info@stichtingconnect.nl.
Door je te registreren geef je aan kennis te hebben genomen van onze privacyverklaring.

Ondersteuning nodig?

Connect

Astrid en Carlijn

Kom je er niet helemaal uit met het invullen van het formulier? We helpen je graag! Neem gerust contact met ons op.

Zin om iets te doen?
Vind een activeit bij jou in de buurt!